Home staging

Úspěšné realitní kanceláři dnes nestačí pouze tým schopných a zkušených prodejců. Je třeba si uvědomit, že prodávaná nemovitost už není domov, ale stává se produktem. My vám poradíme, co zlepšit a čeho se naopak vyvarovat, aby váš produkt dostal šanci vyniknout nad ostatními. Ze své praxe jistě víte, že o úspěchu mohou rozhodovat i zdánlivé maličkosti.
Prokázalo se, že zařízené byty se prodávají rychleji, než byty prázdné. Proto tuto službu v hojné míře využívají developerské společnosti pro své vzorové byty.

 

Co je to Home Staging 

 

Home staging je příprava nemovitosti na prodej nebo pronájem a její profesionální prezentace na realitním trhu. Na rozdíl od interiérového designu, který je zaměřen na vlastní domov nebo firemní prostory, Home staging se zaměřuje na nemovitosti určené k prodeji nebo pronájmu. Cílem je zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potenciálních zájemců a to především sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů, které by potenciálnímu zájemci ztěžovaly představu, že by právě tady mohl bydlet.

 

Specialista Home Stagingu je člověk schopný podchytit atraktivitu nemovitosti, podtrhnout klady interiéru a navodit atmosféru příjemného prostoru. Jeho úkolem je v první řadě připravit nemovitost k prodeji, tedy nenabízet pohled do intimního prostoru původního majitele, ale udělat z interiéru čistě komerční produkt. Přestává být domovem, kterým dosud byl, a stává se prostorem, kde je možné vybudovat domov nový. Zásah Home Stagera do nemovitosti přitom není nijak zásadní nebo ultimativní. Stačí z interiéru odstranit osobní věci původního majitele, vymalovat, doladit a barevně sladit některé detaily, šikovně zakrýt "opotřebované" a naopak upřednostnit vše pěkné, případně přeskupit stávající nábytek. Tak, aby nemovitost dokázala hned na první pohled vzbudit dobrý dojem a odkryla veškerý svůj potenciál. A to už při svém prvním kontaktu se zájemcem - tedy na fotografiích.